S.C. MINBUCOVINA S.A. VATRA DORNEI
Societate în
lichidare voluntară Nr. înreg. ____/02.06.2008
RAPORT de verificare a creanţelor
declarate faţă de S.C. MINBUCOVINA S.A.
VATRA DORNEI – în lichidare voluntară
întocmit de către Management Reorganizare
Lichidare Iaşi S.P.R.L.
în calitate de lichidator
Preambul
Prezentul raport de verificare a creanţelor a stat la baza întocmirii
tabelului de creanţe al S.C. Minbucovina S.A. Vatra Dornei şi este
întocmit în conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a
Guvernului nr. 3/2007, ale Legii nr. 137/2002 privind unele măsuri pentru
accelerarea privatizării, cu modificările ulterioare, ale OUG nr.
88/1997 privind privatizarea societăţilor comerciale, precum şi
ale Hotărârii nr. 577/2002, privind aprobarea Normelor metodologice de
aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 88/1997
privind privatizarea societăţilor comerciale şi a Legii nr.
137/2002 privind unele măsuri pentru accelerarea privatizării.
Astfel, au fost avute în vedere următoarele dispoziţii legale:
- art. 3, alin. (3) şi (4) din Ordonanţa de Urgenţă nr.
3/2007: “sumele rezultate din vânzarea activelor în procedura de lichidare
voluntară vor fi utilizate pentru stingerea datoriilor
societăţii comerciale, în ordinea de priorităţi
prevăzută de art. 123 din Legea nr. 85/2006, privind procedura
insolvenţei, cu modificările ulterioare”.
-art. 36 din Legea nr. 137/2002 care prevede că: alin. (1)
“lichidatorul are obligaţia ca, în termen
de cel mult 10 zile de la data intrării în funcţie, să
întocmească tabelul de creanţe care va fi depus la sediul societăţii comerciale pentru a putea fi
consultat de către creditori”; alin. (2) “dreptul de a contesta
existenţa sau întinderea unei creanţe ori rangul acesteia în ordinea
de preferinţă se stinge în termen de 15 zile de la data
comunicării acestora în scris de către lichidator”.
- art. 168 din Hot. Nr. 577/2002 conform căruia “tabelul de
creanţe se întocmeşte de către de către lichidator pe baza
registrului creditorilor asociaţi şi cuprinde creanţele
acestora, în ordinea de preferinţă determinată potrivit
prevederilor art. 38, alin. (1) din lege şi a vechimii, în vederea
distribuirii sumelor ce vor rezulta în urma vânzării bunurilor şi
activelor societăţii comerciale. Tabelul poate fi consultat numai de
creditori şi se păstrează de lichidator”.
În urma notificărilor efectuate de către administratorul unic în
conformitate cu prevederile art. 34 din Legea nr. 137/2002 a fost depusă o
contestaţie, respectiv din partea Companiei Nationale a Metalelor
Pretioase si Neferoase REMIN S.A. Baia Mare, contestatie pe care lichidatorul a
gasit-o intemeiata.
Ordinea de preferinţă şi rangul de prioritate la
distribuirea sumelor obţinute din valorificarea activelor SC MENAROM SA sunt
stabilite de art. 3 alin. 3 din OUG 3/2007, art. 123 din Legea 85/2006 şi
art. 38 din Legea 137/2002.
Art. 123 din Legea 85/2006 prevede următoarea ordine de
preferinţă la plată a creanţelor înscrise:
1. taxele, timbrele sau orice alte cheltuieli aferente procedurii
instituite prin prezenta lege, inclusiv cheltuielile necesare pentru
conservarea si administrarea bunurilor din averea debitorului, precum si plata
remuneratiilor persoanelor angajate în conditiile art. 10, art. 19 alin. (2),
art. 23, 24 si ale art. 98 alin. (3), sub rezerva celor prevazute la art. 102
alin. (4);
2. creantele izvorâte din raportul de munca;
3. creantele reprezentând creditele, cu dobânzile si cheltuielile aferente,
acordate de institutii de credit dupa deschiderea procedurii, precum si
creantele rezultând din continuarea activitatii debitorului dupa deschiderea
procedurii;
4. creantele bugetare;
5. creantele reprezentând sumele datorate de catre debitor unor terti, în
baza unor obligatii de întretinere, alocatii pentru minori sau de plata a unor
sume periodice destinate asigurarii mijloacelor de existenta;
6. creantele reprezentând sumele stabilite de judecatorul-sindic pentru
întretinerea debitorului si a familiei sale, daca acesta este persoana fizica;
7. creantele reprezentând credite bancare, cu cheltuielile si dobânzile
aferente, cele rezultate din livrari de produse, prestari de servicii sau alte
lucrari, precum si din chirii;
8. alte creante chirografare;
9. creantele subordonate, în urmatoarea ordine de preferinta:
a) creditele acordate persoanei juridice debitoare de catre un asociat sau
actionar detinând cel putin 10% din capitalul social, respectiv din drepturile
de vot în adunarea generala a asociatilor, ori, dupa caz, de catre un membru al
grupului de interes economic;
b) creantele izvorând din acte cu titlu gratuit.
Potrivit art. 38 alin. 1 din Legea 137/2002 distribuirile de sume se vor
face în următoarea ordine:
(1) Pentru acoperirea pasivului social lichidatorul va efectua
plăţi în contul creanţelor creditorilor, indiferent dacă
acestea sunt ajunse sau nu la scadenţă, din sumele obţinute în
urma vânzării bunurilor mobile şi imobile ale societăţii
comerciale şi a valorificării creanţelor faţă de
terţi, în următoarea ordine de preferinţă:
a) pentru acoperirea cheltuielilor aferente vânzării sau îndeplinirii
procedurii de lichidare;
b) pentru achitarea salariilor restante pe cel mult 3 ani anteriori
depunerii la oficiul registrului comerţului a hotărârii adunării
generale de dizolvare/lichidare;
c) pentru realizarea creanţelor creditorilor în favoarea cărora
societatea comercială a constituit un drept de garanţie reală
mobiliară sau de ipotecă asupra bunurilor sale mobile ori imobile din
sumele obţinute prin vânzarea acestor bunuri; aceste prevederi se
aplică şi în ceea ce priveşte privilegiile speciale;
d) în contul creanţelor statului sau ale autorităţilor
administraţiei publice locale, provenite din impozite, taxe şi alte
obligaţii fiscale stabilite conform legii, din contribuţii la bugetul
asigurărilor sociale de stat, precum şi la fondurile speciale;
e) în contul creanţelor statului, provenite din sumele plătite de
Ministerul Finanţelor Publice pentru garanţiile la credite interne
şi externe executate, precum şi pentru credite externe contractate direct
de către stat, din care s-au făcut subîmprumuturi;
f) în contul creanţelor rezultând din împrumuturi acordate de stat,
inclusiv în contul creanţelor rezultate din împrumuturile acordate pentru
plata gazelor şi energiei electrice conform reglementărilor în
vigoare la data acordării împrumutului, precum şi din creditele
acordate societăţii comerciale de către un asociat sau
acţionar care reprezintă statul, inclusiv cele izvorâte din acte cu
titlu gratuit făcute de acesta;
g) în contul creditorilor chirografari;
h) în contul acţionarilor.
Lichidatorul a procedat şi la analizarea dobânzilor,
penalităţilor, majorărilor şi orice alte accesorii, având
în vedere art. 32 indice 15 din OUG 88/1999, potrivit cu care „nici o
dobândă, penalitate, majorare de întârziere sau cheltuială
similară nu va putea fi adăugată creanţelor negarantate sau
părţilor negarantate din creanţele garantate, începând cu data
depunerii hotărârii de dizolvare la registrul comerţului”, respectiv
data de 05.03.2008.
Prin similitudine, creantele exprimate in valura au fost calculate la
cursul EURO comunicat de Banca Nationala a Romaniei din ziua depunerii
hotărârii de dizolvare la Oficiul Registrului Comerţului, respectiv 1
EURO = 3,7197 LEI la data de 05.03.2008.
În urma verificărilor efectuate de către lichidator în
conformitate cu dispoziţiile speciale enunţate mai sus raportate la
dreptul comun, au rezultat următoarele categorii de creanţe:
I.
CREANŢE IZVORÂTE DIN RAPORTURI DE MUNCĂ
La data întocmirii tabelului de creanţe, creanţele izvorâte din
raporturi de muncă se compun din drepturile salariale cuvenite celor 147
de salariaţi cu contract de munca pe perioada nedeterminata existenţi
la data de 27.05.2008, în valoare totală de 2.661.763,00 lei. Aceste
creanţe, la data întocmirii tabelului de creanţe, nu sunt scadente,
deoarece reprezintă drepturi de natura salariala ce urmeaza a fi exigibile
de-abia in momentul concedierii colective, respectiv salarii compensatorii
prevăzute de contractul colectiv de muncă al SC MINBUCOVINA S.A.
inregistrat la Directia de Munca si Protectie Sociala sub nr. 07/18.01.2008.
Titularii creanţelor nescadente nu au drept de vot în Asociaţia
creditorilor. Potrivit art. 95 alin. 4 din contractul colectiv de munca, in
cazul concedierilor colective ca urmare a procedurii de lichidare voluntara,
fiecare salariat incadrat cu contract de munca pe perioada nedeterminata are
dreptul la o compensatie de 23.500 ron, in functie de vechimea in industria
miniera si geologie. Potrivit alin. 6 al aceluiasi articol, salariatii care au
mai beneficiat de plati compensatorii nu pot primi aceasta compensatie. Cum in
cadrul alin 4 al artciolului 95 se face vorbire de primirea unei sume de bani
(23.500 ron) in functie de vechimea in industria miniera si geologie, si, cum
in cadrul acestui articol nu se regasesc transele de vechime, lichidatorul , in
virtutea principiului stabilit de art. 982 cod civil, va considera ca transele
de vechime sunt cele stabilite la art. 95 alin. 1. Astfel, s-a convenit ca
vechimea in munca sa fie structurata pe 4 (patru) grupe, respectiv: de la 1 la
grupe, respectiv: de la 1 la 5 ani, de la 5 la 10 ani, de la 10 la 15 ani si
peste 15 ani. In functie de aceste transe lichidatorul a stabilit, aplicand
regula aritmetica de trei simpla, urmatoarele plati compensatorii – in functie
de vechimea in munca: salariatii cu peste 15 ani vechime – 23.500 ron,
salariatii cu o vechime cuprinsa intre 10 si 15 ani – 19.583 ron, salariatii cu
o vechime cuprinsa intre 5 si 10 ani –
11.750 ron, salariatii cu o vechime cuprinsa intre 1 si 5 ani – 4.700 ron. In
decursul desfasurarii procedurii este posibil ca unele creante salariale sa se
modifice, avand in vedere ca se pot implini termenele de trecere de la o transa
de vechime la alta. Salariatii cu contract de munca pe perioada determinata nu
au dreptul la salarii compensatorii, art. 95 alin. 4 din contractul colectiv de
munca dand dreptul, explicit, numai salariatilor cu contract de munca pe
perioada nedeterminata. Ca urmare, vor fi respinse cererile privitoare la
salariile compensatorii formulate de salariatii angajati pe perioada
determinata.
Prin urmare, totalul creanţelor izvorâte din raporturi de muncă
ce urmează a fi înscrise în tabelul creanţelor în conformitate cu
dispoziţiile art. 3 alin. 3 din OUG 3/2007, coroborat cu art. 123 pct. 2
din Legea 85/2006, este în cuantum de 2.661.763,00 lei lei.
II.
CREANŢE GARANTATE
Banca Romana de
Dezvoltare – Groupe Societe Generale – Agentia Vatra Dornei
Creditorul BRD – Agentia Vatra
Dornei a depus declaraţie de creanţă pentru suma de 1.500.000
lei reprezentand debit, urmand sa transmita cuantumul dobanzilor. Creanta va fi
înscrisă în tabelul de creanţe în conformitate cu prevederile art. 38 alin. 1 lit. c din Legea 137/2002,
raportat la art. 121 din Legea 85/2006, avand in vedere ca potrivit
documentelor atasate declaratiei de creanta, creanţa menţionată
este garantată cu ipoteci convenţionale de rang I, II si III asupra imobilului cu nr. cadastral 1408, carte funciara nr. 1616, Iacobeni,
cladire – suprafata 676m.p., casa P+E si beci, grup social Tolovanu si a imobilui cu nr. cadastral 1404, carte
funciara nr. 1618, Iacobeni, cladire – suprafata 588 m.p., casa, parter si
etaj, cantina miniera Iacobeni.
III.
CREANŢE NĂSCUTE ÎN TIMPUL PROCEDURII
SC NORDISCHE PROIECT S.R.L.
Creditorul S.C. Nordische Proiect SRL a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 54.970 lei. În urma analizării documentelor
justificative anexate, lichidatorul a decis următoarele:
1. Suma de
17.850 lei a fost înscrisă în tabelul de creanţe cu prioritatea
prevăzută de art. 123 pct 3 din Legea nr. 85/2006, avându-se în
vedere că această parte din creanţă s-a născut
după data înregistrării hotărârii de dizolvare şi lichidare
voluntară la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul
Suceava.
2. Suma de
37.120 lei a fost înscrisă în tabelul de creanţe cu prioritatea
prevăzută de art. 123 pct 7 din Legea nr. 85/2006 coroborat cu art.
38 alin. 1 lit. g din Legea 137/2002, avându-se în vedere că această
parte din creanţă este anterioară înregistrării
hotărârii de dizolvare şi lichidare voluntară la Registrul
Comerţului de pe lângă Tribunalul Suceava.
SC SERVICE
AUTOMOBILE S.A.
Creditorul SC Service Automobile S.A. a solicitat inscrierea in tabelul de
creante cu suma de 1.484,31 lei. In urma analizarii documentelor justificative,
lichidatorul a decis urmatoarele:
1. Suma de
1.135,76 lei a fost înscrisă în tabelul de creanţe cu prioritatea
prevăzută de art. 123 pct 3 din Legea nr. 85/2006, avându-se în
vedere că această parte din creanţă s-a născut
după data înregistrării hotărârii de dizolvare şi lichidare
voluntară la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul
Suceava.
2. Suma de
348,55 lei a fost înscrisă în tabelul de creanţe cu prioritatea
prevăzută de art. 123 pct 7 din Legea nr. 85/2006 coroborat cu art.
38 alin. 1 lit. g din Legea 137/2002, avându-se în vedere că această
parte din creanţă este anterioară înregistrării
hotărârii de dizolvare şi lichidare voluntară la Registrul Comerţului
de pe lângă Tribunalul Suceava.
SC CALCARUL
S.A
Creditorul SC Calcarul S.A. a solicitat inscrierea in tabelul de creante cu
suma de 20.654,14 lei. In urma analizarii documentelor justificative,
lichidatorul a decis urmatoarele:
1. Suma de
4.635,64 lei a fost înscrisă în tabelul de creanţe cu prioritatea
prevăzută de art. 123 pct 3 din Legea nr. 85/2006, avându-se în
vedere că această parte din creanţă s-a născut
după data înregistrării hotărârii de dizolvare şi lichidare
voluntară la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul
Suceava.
2.
Suma de 16.018,50 lei a fost înscrisă în tabelul
de creanţe cu prioritatea prevăzută de art. 123 pct 7 din Legea
nr. 85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. g din Legea 137/2002, avându-se
în vedere că această parte din creanţă este anterioară
înregistrării hotărârii de dizolvare şi lichidare voluntară
la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Suceava.
A.N.A.F. – Directia Generala a Finantelor Publice a
jud. Suceava
Creditoarea a solicitat
înscrierea unei creanţe în sumă de 23.416.886 lei, din care
12.879.141 lei reprezentand debite – TVA, impozit venituri salarii, varsaminte
persoane handicap, amenzi, C.A.S. angajator, C.A.S. asigurati, contributii
accidente d emunca, somaj angajator, somaj asigurati, fond garantare plata
creantelor salariale, sanatate angajator, sanatate asigurati, contributie
concedii medicale, taxa prospectiuni, redevente miniere, restituiri de fonduri
din finantarea bugetara a anilor precedenti – si 10.537.745 lei reprezentand
obligatii fiscale accesorii calculate pana la 17.04.2008.
Creanţa în sumă de 12.879.141 lei reprezentând debit va fi înscrisă în tabelul de
creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din Legea 85/2006
coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
Catimea de creanţa în sumă de 10.537.745 lei reprezentand obligatii fiscale accesorii calculate pana la
17.04.2008 va fi înlăturată din tabelul de
creanţe, deoarece penalităţile au fost calculate cu
încălcarea prevederilor art. 32 indice 15 din OUG 88/1997 potrivit cu care
“nici o dobândă, penalitate, majorare de întârziere sau cheltuială
similară nu va putea fi adăugată creanţelor negarantate sau
părţilor negarantate din creanţele garantate, începând cu data
depunerii hotărârii de dizolvare la registrul comerţului”, respectiv
data de 05 martie 2008.
PRIMARIA SARU DORNEI
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 36.308 lei
reprezentand impozite si taxe datorate bugetului local, urmand sa fie înscrisă în tabelul de
creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din Legea 85/2006
coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
Catimea de creanţa în sumă de 1.688 lei va
fi înlăturată din tabelul de creanţe, deoarece
penalităţile au fost calculate pana la data de 07.04.2008, cu
încălcarea prevederilor art. 32 indice 15 din OUG 88/1997 potrivit cu care
“nici o dobândă, penalitate, majorare de întârziere sau cheltuială
similară nu va putea fi adăugată creanţelor negarantate sau
părţilor negarantate din creanţele garantate, începând cu data
depunerii hotărârii de dizolvare la registrul comerţului”, respectiv
data de 05 martie 2008.
PRIMARIA
DORNA ARINI
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 13.306,96 lei
reprezentand impozite si taxe datorate bugetului local, urmand sa fie înscrisă în tabelul de
creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din Legea 85/2006
coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
Catimea de creanţa în sumă de 979,85 lei va
fi înlăturată din tabelul de creanţe, deoarece
penalităţile au fost calculate pana la data de 07.04.2008, cu
încălcarea prevederilor art. 32 indice 15 din OUG 88/1997 potrivit cu care
“nici o dobândă, penalitate, majorare de întârziere sau cheltuială
similară nu va putea fi adăugată creanţelor negarantate sau
părţilor negarantate din creanţele garantate, începând cu data
depunerii hotărârii de dizolvare la registrul comerţului”, respectiv
data de 05 martie 2008.
PRIMARIA
BROSTENI
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 54.379 lei reprezentand
impozite si taxe datorate bugetului local precum si majorari, neanexand niciun document justificativ sau un
calcul detaliat al acesteia.
Pentru acest motiv, creditoarea nu a fost
înscrisă în tabelul de creanţe în conformitate cu prevederile art. 123
pct. 4 din Legea 85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea
137/2002.
PRIMARIA
OSTRA
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 170.950 lei
reprezentand impozite si taxe datorate bugetului local, urmand sa fie înscrisă în tabelul de
creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din Legea 85/2006
coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
Catimea de creanţa în sumă de 43.466 lei va
fi înlăturată din tabelul de creanţe, deoarece
penalităţile au fost calculate pana la data de 23.04.2008, cu
încălcarea prevederilor art. 32 indice 15 din OUG 88/1997 potrivit cu care
“nici o dobândă, penalitate, majorare de întârziere sau cheltuială
similară nu va putea fi adăugată creanţelor negarantate sau
părţilor negarantate din creanţele garantate, începând cu data
depunerii hotărârii de dizolvare la registrul comerţului”, respectiv
data de 05 martie 2008.
PRIMARIA
CARLIBABA
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 387,00 lei
reprezentand impozite si taxe datorate bugetului local pe anul
2007, urmand sa fie înscrisă în
tabelul de creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din
Legea 85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
PRIMARIA
VATRA DORNEI
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 30.166 lei
reprezentand impozite si taxe datorate bugetului local, urmand sa fie înscrisă în tabelul de
creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din Legea 85/2006
coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
Catimea de creanţa în sumă de 29.325,65 lei
va fi înlăturată din tabelul de creanţe, deoarece
penalităţile au fost calculate pana la data de 31.03.2008, cu
încălcarea prevederilor art. 32 indice 15 din OUG 88/1997 potrivit cu care
“nici o dobândă, penalitate, majorare de întârziere sau cheltuială
similară nu va putea fi adăugată creanţelor negarantate sau
părţilor negarantate din creanţele garantate, începând cu data
depunerii hotărârii de dizolvare la registrul comerţului”, respectiv
data de 05 martie 2008.
PRIMARIA
FRASIN
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 23.045 lei
reprezentand impozite si taxe datorate bugetului local pe anul 2007 si
2008, urmand sa fie înscrisă în tabelul
de creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din Legea
85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
Catimea de creanţa în sumă de 15.372 lei va
fi înlăturată din tabelul de creanţe, deoarece din declaratia de
creanta nu rezulta impozitul datorat pe primul semestru al anului 2008 iar
declaratia de creanta nu a fost insosita de documente justificative.
PRIMARIA
CAMPULUNG MOLDOVENESC
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 21.993,00 lei
reprezentand redeventa si majorari datorate potrivit contractului de
concesiune nr. 19977/08.12.2006 si taxe datorate bugetului local pe anul 2007,
urmand sa fie înscrisă în tabelul de creanţe în conformitate cu
prevederile art. 123 pct. 4 din Legea 85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit.
d din Legea 137/2002.
PRIMARIA
FUNDU MOLDOVEI
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 1.035,00 lei
reprezentand impozite si taxe datorate bugetului local pe anul
2007, urmand sa fie înscrisă în tabelul
de creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din Legea
85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia
Informatiei – Directia Teritoriala
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 1.484,16 lei
reprezentand tarif utilizare spectru radio, urmand sa fie înscrisă
în tabelul de creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din
Legea 85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
Administratia Nationala – Directia Apelor Siret
Creditoarea a solicitat înscrierea în tabelul de
creanţe cu suma de 7.189,48 lei
reprezentand contributii utilizare/exploatare resurse apa si
amenzi, urmand sa fie înscrisă în
tabelul de creanţe în conformitate cu prevederile art. 123 pct. 4 din
Legea 85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. d din Legea 137/2002.
V.
CREANŢE PROVENIND DIN CREDITE BANCARE, LIVRĂRI DE PRODUSE,
PRESTĂRI DE SERVICII, LUCRĂRI ŞI CHIRII
DIRECTIA ADMINISTRARII DOMENIULUI PUBLIC
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 345,76lei
reprezentand contravaloare servicii ridicare gunoi menajer potrivit contract
prestari servicii. Ca urmare, lichidatorul va
proceda la înscrierea acesteia în tabelul de creanţe potrivit art. 123
pct. 7 din Legea 85/2006.
UNIUNEA
SINDICATELOR MINIERE
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 32.223 lei
reprezentand contravaloare bilete odihna si tratament potrivit contract
prestari servicii. Ca urmare, lichidatorul va
proceda la înscrierea acesteia în tabelul de creanţe potrivit art. 123
pct. 7 din Legea 85/2006.
SC NORDISCHE PROIECT SRL
Creditorul S.C. Nordische Proiect SRL a solicitat înscrierea
în tabelul de creanţe cu suma de 54.970 lei. În urma analizării
documentelor justificative anexate, lichidatorul a decis următoarele:
1.
Suma de 37.120 lei a fost înscrisă în tabelul de
creanţe cu prioritatea prevăzută de art. 123 pct 7 din Legea nr.
85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. g din Legea 137/2002, avându-se în
vedere că această parte din creanţă este anterioară
înregistrării hotărârii de dizolvare şi lichidare voluntară
la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Suceava.
2.
Suma de 17.850 lei a fost înscrisă în tabelul de
creanţe cu prioritatea prevăzută de art. 123 pct 3 din Legea nr.
85/2006, avându-se în vedere că această parte din creanţă
s-a născut după data înregistrării hotărârii de dizolvare
şi lichidare voluntară la Registrul Comerţului de pe lângă
Tribunalul Suceava.
SC ROMIL
SERVICE SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 30.261,80 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC SERVICE
AUTOMOBILE S.A.
Creditorul SC Service Automobile S.A. a solicitat
inscrierea in tabelul de creante cu suma de 1.484,31 lei. In urma analizarii
documentelor justificative, lichidatorul a decis urmatoarele:
1.
Suma de 348,55 lei va fi înscrisă în tabelul de
creanţe cu prioritatea prevăzută de art. 123 pct 7 din Legea nr.
85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. g din Legea 137/2002, avându-se în
vedere că această parte din creanţă este anterioară
înregistrării hotărârii de dizolvare şi lichidare voluntară
la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Suceava.
2.
Suma de 1.135,76 lei va fi înscrisă în tabelul de
creanţe cu prioritatea prevăzută de art. 123 pct 3 din Legea nr.
85/2006, avându-se în vedere că această parte din creanţă
s-a născut după data înregistrării hotărârii de dizolvare
şi lichidare voluntară la Registrul Comerţului de pe lângă
Tribunalul Suceava.
SC CALCARUL
S.A
Creditorul SC Calcarul S.A. a solicitat inscrierea in
tabelul de creante cu suma de 20.654,14 lei. In urma analizarii documentelor
justificative, lichidatorul a decis urmatoarele:
1.
Suma de 16.018,50 lei va fi înscrisă în tabelul
de creanţe cu prioritatea prevăzută de art. 123 pct 7 din Legea
nr. 85/2006 coroborat cu art. 38 alin. 1 lit. g din Legea 137/2002, avându-se
în vedere că această parte din creanţă este anterioară
înregistrării hotărârii de dizolvare şi lichidare voluntară
la Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Suceava.
2.
Suma de 4.635,64 lei a fost înscrisă în tabelul
de creanţe cu prioritatea prevăzută de art. 123 pct 3 din Legea
nr. 85/2006, avându-se în vedere că această parte din
creanţă s-a născut după data înregistrării
hotărârii de dizolvare şi lichidare voluntară la Registrul
Comerţului de pe lângă Tribunalul Suceava.
SC
TELECOMUNICATII CFR S.A.
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 414,79 lei
reprezentand contravaloare prestari servicii. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC MOPEBA SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 27.404,46 lei
reprezentand contravaloare prestari servicii. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC ELECTRO SERVICE SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 52.365,78 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
P.F.A. DRUGA VASILE
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 3.722,61 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC ADI NATURAL PROD COM SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 2.609,85 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
S.C. F.I.S.E. „ELECTRICA SERV” S.A. – S.I.S.E. „Electrica Moldova” Bacau
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 19.441,51 lei
reprezentand contravaloare prestari servicii. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
S.C. DANADI
PROD COM SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 17.579,37 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
S.C. ELMCO ROM PRODUCTION S.A.
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 4.941,55 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC TEHNOCHIM SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 348,43 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC MILENAS CM COM SRL
Creditorul
a depus declaraţie de creanţă pentru suma de 4.700 lei
reprezentand contravaloare prestari servicii. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în
tabelul de creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC MAXAM ROMANIA SRL (fosta SC UEE ROMANIA SRL)
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 13.131,06 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC TEHNO UTIL LEMN SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 1.713,60 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC AANEI LIO
SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 17.558,40 lei
reprezentand contravaloare prestari servicii. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
C.N.C.A.F.
MINVEST S.A. DEVA – FILIALA BALAN
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 52.094 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
C.N.M.P.N. REMIN S.A. – BAIA MARE
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 777.141,77 lei
rezultand din sentinta comerciala nr. 508/23.03.2007, definitiva si executorie. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC ATLAS COPCO ROMANIA SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 1.330,49 lei
reprezentand contravaloare livrari produse. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
SC CARABUS SRL
Creditorul a depus
declaraţie de creanţă pentru suma de 324.327,16 lei
reprezentand contravaloare livrari produse si prestari servicii. Ca urmare, lichidatorul va proceda la înscrierea acesteia în tabelul de
creanţe potrivit art. 123 pct. 7 din Legea 85/2006.
Lichidator,
Management Reorganizare Lichidare Iaşi
S.P.R.L.
Asociat coordonator,
Mititelu Corneliu